livetoch.blogg.se

Om allt som händer i livet och allt annat!

Mitt fixade växthus!

Publicerad 2015-05-26 17:20:33 i Allmänt,

Ni kanske kommer ihåg mitt växthus som tallen tog tidigt i våras, nu har jag haft snickare här en vecka och nu har jag ett fint växthus igen! Idag har jag även roat mig med att rensa ut allt ogräs, fått bort sorkens högar med jord och planterar ut tomatplantor, grukplantor, paprika och så har en del stackars pelagoner fått komma ut med hopp om nytt liv! :D
 
Så nu har jag en liten förrådsdel ibörjan av växthuset där krukor och vertyg kan få bo och ett härligt växthus att använda igen! Nu har verkligen suget efter att plantera och fixa kommit igång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela