livetoch.blogg.se

Om allt som händer i livet och allt annat!

Livet rullar på

Publicerad 2015-01-21 14:02:19 i Allmänt,

Jag har börjat med mitt historieplugg och det är så himla kul!! Undrar om det är försent att bli historieforskare... ;) Men som sagt, hejdlöst roligt och spännande!
 
Stickningen går sakta men säkert framåt, jag måste försöka ta lite bilder och lägga in. Oftast sticker jag på barnens aktivteter så det är skönt att det inte är allt för komplicerat eftersom jag ofta får sitta och prata samtidigt.
 
Det toksnöar ute och jag skulle behöva gå ut och hämta in ved men jag känner mig inte så särskilt sugen, men hundarna behöver nog få komma ut och det är väldigt skönt med en brasa så jag får nog ta mig i kragen, klä på mig och trampa ut i snöyran...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela