livetoch.blogg.se

Om allt som händer i livet och allt annat!

Helkväll på akuten...

Publicerad 2015-01-23 20:55:35 i Allmänt,

I går gjorde jag något som en stor mängd av befolkningen gjorde... Halkade omkull och fick åka till akuten... Jag kom in till akuten vid sju tiden och vi kom ut igen 00:30 typ... Och hade det inte varit för att vi erbjöd oss att skjutsa hem en 16 åring hade vi kanske suttit där än... 16 åringen var där med sin förälder som blev kvar för operation och hen hade ingen som kunde hämta så vi tog oss en liten extra tur så hen fick komma hem. Och eftersom personalen uppskattade att vi löste problemet åt dem så fick jag träffa läkaren lite tidigare än vad jag nog skulle ha fått gjort. 
Tack och lov inget brutit men en rejäl stukning och eventuellt något ledband som är lite tilldraget.. Kryckor och lindat en vecka, sen får vi se... Så idag har jag legat i sängen nästan hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela