livetoch.blogg.se

Om allt som händer i livet och allt annat!

Nu har koftsticknings KAL börjat!

Publicerad 2014-11-20 20:39:21 i Allmänt,

En av anledningarna till att jag drog igång bloggen var ju att jag skulle sticka en kofta. http://stickameraskoftkal.blogspot.se/ Det ligger lite fel i tiden för mig men jag får helt enkelt försöka ta mig tiden... Eller kanske belöna mig själv med att jag får sticka lite när jag har pluggat ordentligt... ;)
Nåja första delen var att fundera på hur min kofta ska se ut, och det är svårt... Jag vill ha en snygg kofta, men vilken modell? Det får bli en djupdykning på Ravelry.com ikväll när barnen har gått och lagt sig. Sen var det det där med garn också... Jag undrar om det inte får bli med akrylgarn nu så kostar jag på mig ullgarn när jag känner mig lite trygg i stickandet... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela